Przejdź do głównej zawartości
Strona główna centrum pomocy firmy pomoc.arena.pl
Wyślij zgłoszenie
  1. pomoc.arena.pl
  2. Strefa Kupującego
  3. FAQ dla Kupujących

FAQ dla Kupujących

  • Dokonywałem płatności online i straciłem połączenie z Internetem. Co powinienem zrobić?
  • Jak zrobić zakupy, jeśli nie mam środków?
  • Jakie metody sortowania produktów są używane na Arena.pl?
  • Złożyłem reklamację za zakupiony produkt, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. Ile czasu na rozpatrzenie mojej reklamacji ma Sprzedający?
  • Pomimo odesłania towaru, Sprzedający nie zwrócił jeszcze środków na konto. Czy istnieje określony termin zwrotu pieniędzy?
  • Zakupiony towar nie spełnia moich oczekiwań. Ile mam czasu na jego zwrot?
  • Czekam już bardzo długo na dostarczenie zakupionego towaru. Co zrobić, gdy Sprzedający nie dostarczył produktu w deklarowanym przez siebie terminie?
  • Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na e-mail
  • Kupiłem towar, którego Sprzedający nie ma już na stanie
  • Sprzedający chce obciążyć mnie dodatkowymi opłatami za towar (dolicza VAT, ubezpieczenie, opłatę za wniesienie itp.)
  • Na co należy zwrócić uwagę przed zakupem produktu na arena.pl?
  • Dokonałem zwrotu towaru. Czy Sprzedający powinien ponieść koszty przesyłki w razie odstąpienia od umowy?
  • Dostarczony przez kuriera towar jest uszkodzony. Co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
  • Moje zamówienie dostarczone do Paczkomatu jest uszkodzone. Co powinienem zrobić?
  • Nie mogłem odebrać zakupionego towaru od kuriera. Czy Sprzedający może żądać ode mnie zwrotu poniesionych dodatkowych kosztów?
  • Chciałbym zwrócić zakupiony towar. Jak mogę to zrobić?
  • Czy mogę zwrócić każdy towar zakupiony przez Internet?
  • Kupiłem grę komputerową i rozpakowałem ją z foli. Czy mogę ją zwrócić?
  • Chciałbym zwrócić zakupiony towar, ale zniszczyłem oryginalne opakowanie. Czy mogę wysłać je w innym?
  • Przypadkiem zakupiłem nie ten towar, który chciałem. Czy mogę go oddać?
  • Chciałbym zwrócić zakupiony towar, ale zgubiłem paragon. Co powinienem zrobić?
  • Zakupiłem bilety na wydarzenie rozrywkowe. Czy mogę je zwrócić?
  • Zakupiłem przedmiot reklamowany jako oryginalny, ale okazał się podróbką. Co powinienem zrobić?
  • Zamówiłem i zapłaciłem za towar, który nigdy do mnie nie dotarł. Sprzedający twierdzi, że jest to wina dostawcy. Czy mogę żądać zwrotu środków od Sprzedającego, czy od poczty?
  • Jak zamknąć konto na arena.pl?
Arena.pl sp. z o.o. • Kościelna 37 • 60-537 Poznań
Wszystkie treści i materiały oraz elementy graficzne umieszczone w tym serwisie są własnością Arena.pl sp. z o.o. i są chronione prawem autorskim.
Kopiowanie zawartości serwisu lub jej części bez pisemnej zgody właścicieli serwisu jest zabronione.