Przejdź do głównej zawartości
-
Dokonywałem płatności online i straciłem połączenie z Internetem. Co powinienem zrobić?
-
Jakie metody sortowania produktów są używane na Arena.pl?
-
Jak zrobić zakupy, jeśli nie mam środków?
-
Złożyłem reklamację za zakupiony produkt, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi. Ile czasu na rozpatrzenie mojej reklamacji ma Sprzedający?
-
Pomimo odesłania towaru, Sprzedający nie zwrócił jeszcze środków na konto. Czy istnieje określony termin zwrotu pieniędzy?
-
Zakupiony towar nie spełnia moich oczekiwań. Ile mam czasu na jego zwrot?
-
Czekam już bardzo długo na dostarczenie zakupionego towaru. Co zrobić, gdy Sprzedający nie dostarczył produktu w deklarowanym przez siebie terminie?
-
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na e-mail
-
Kupiłem towar, którego Sprzedający nie ma już na stanie
-
Sprzedający chce obciążyć mnie dodatkowymi opłatami za towar (dolicza VAT, ubezpieczenie, opłatę za wniesienie itp.)
-
Na co należy zwrócić uwagę przed zakupem produktu na arena.pl?
-
Dokonałem zwrotu towaru. Czy Sprzedający powinien ponieść koszty przesyłki w razie odstąpienia od umowy?
-
Dostarczony przez kuriera towar jest uszkodzony. Co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
-
Moje zamówienie dostarczone do Paczkomatu jest uszkodzone. Co powinienem zrobić?
-
Nie mogłem odebrać zakupionego towaru od kuriera. Czy Sprzedający może żądać ode mnie zwrotu poniesionych dodatkowych kosztów?
-
Chciałbym zwrócić zakupiony towar. Jak mogę to zrobić?
-
Czy mogę zwrócić każdy towar zakupiony przez Internet?
-
Kupiłem grę komputerową i rozpakowałem ją z foli. Czy mogę ją zwrócić?
-
Chciałbym zwrócić zakupiony towar, ale zniszczyłem oryginalne opakowanie. Czy mogę wysłać je w innym?
-
Przypadkiem zakupiłem nie ten towar, który chciałem. Czy mogę go oddać?
-
Chciałbym zwrócić zakupiony towar, ale zgubiłem paragon. Co powinienem zrobić?
-
Zakupiłem bilety na wydarzenie rozrywkowe. Czy mogę je zwrócić?
-
Zakupiłem przedmiot reklamowany jako oryginalny, ale okazał się podróbką. Co powinienem zrobić?
-
Zamówiłem i zapłaciłem za towar, który nigdy do mnie nie dotarł. Sprzedający twierdzi, że jest to wina dostawcy. Czy mogę żądać zwrotu środków od Sprzedającego, czy od poczty?
-
Jak zamknąć konto na arena.pl?