Arena.pl w pełni bazuje na informacjach, które już wprowadziłeś do swojego panelu IdoSell.
Dwukierunkowa integracja działa w sposób automatyczny. Oznacza to, że wysyłasz swoją ofertę do Arena.pl, a napływające zamówienia obsługujesz w panelu IdoSell. Dzięki temu masz cały czas kontrolę nad stanem magazynowym Twoich produktów, płatnościami do pozyskanych zamówień czy dostawą do Kupujących.
W jaki sposób zintegrować konto na Arena.pl z IdoSell?
W celu podłączenia konta Arena.pl, należy w panelu IdoSell wejść w zakładkę Marketing i integracje -> Marketplaces.
Następnie należy kliknąć w przycisk . W Danych dostępowych do webserwisu należy wkleić login i klucz API, który znajdą Państwo w panelu Sprzedawcy w zakładce Ustawienia sklepu > API lub pod załączonym linkiem: https://arena.pl/panel_sprzedawcy/api.
Pamiętaj, że w konfiguracji marketplace Arena.pl wybierasz jeden domyślny cennik dostaw (dodajesz go w panelu Sprzedawcy na Arena.pl), który zostanie wysłany do Arena.pl podczas pierwszej synchronizacji danego towaru. Od tego momentu kolejne aktualizacje tego towaru nie zmienią cennika dostaw i będzie on przypisany do każdej oferty w Arena.pl. Jeśli sprzedawany przez Ciebie towar ma różne cenniki dostaw, to zmień cennik bezpośrednio w panelu Sprzedawcy Arena.pl - kolejne synchronizacje pozostawią cenniki bez zmian.
Jakie warunki musi spełniać oferta, aby była widoczna w Arena.pl?
- przypisana kategoria IAI
- dostępność (przypisany stan magazynowy)
- co najmniej jedno zdjęcie o rozmiarze minimum 300x300
- przypisany cennik dostaw
- towar musi mieć udostępnianie do Arena.pl Marketplace - ten punkt opisujemy poniżej.
Wykonaj poniższe kroki:
Wybierz kolejno Lista towarów -> Marketplace -> Eksportuj ofertę do pozostałych serwisów marketplace.
Teraz wybierz jedną z opcji:
Przypisać wybrane towary do wszystkich porównywarek/marketplace
Przypisać wybrane towary do wybranych porównywarek/marketplace
Z tego poziomu można wykonać edycję dla całej oferty lub wybranej grupy towarów.