NoWY koszyk, nowe możliwości

shutterstock_157791050.jpg

Szybsze zakupy, mniej formalności, przejrzyste zasady. Nowy koszyk dla kupującego już na Arena.pl

Dla kupujących na platformie Arena.pl przygotowaliśmy zupełnie nowy, wygodny, przejrzysty koszyk, który sprawi, że zakupy będą jeszcze przyjemniejsze. Wasi klienci od dzisiaj mają do dyspozycji rozwiązania, które sprzyjają zakupom.

Nowy koszyk w Arena.pl to przede wszystkim szybszy i prostszy sposób robienia zakupów. Uproszczona procedura, sprawne przechodzenie między kolejnymi etapami zamówienia –  wszystko to sprawia, że klienci chętniej decydują się na zakup i maleje odsetek tych, którzy na etapie finalizowania transakcji, ostatecznie porzuciliby decyzję o zakupie.  

Przygotowany przez nas formularz koszyka przede wszystkim jest po prostu przejrzysty.  Nie odsłania się karta po karcie, nie pojawiają się kolejne (zbędne) pola do wypełnienia, które mogą wzbudzić irytację. Od razu po przejściu do koszyka widać produkty, których formę dostawy trzeba określić (cena dostawy także jest natychmiast widoczna), drugi krok to dane odbiorcy i trzeci – przejście do płatności.

Kolejne ułatwienie dla kupującego (co przekłada się wyraźnie na zwiększoną konwersję) to możliwość zapamiętania danych. Zalogowany użytkownik może zapisać swoje dane i dzięki temu podczas następnych zakupów będzie miał zdecydowanie mniejszą liczbę pól do wypełnienia. Jest to wygodne i doceniane przez klientów rozwiązanie, które eliminuje konieczność uciążliwego wpisywania rozbudowanych danych.

To jednak nie wszystkie ułatwienia dla kupującego. Również w kwestii płatności Arena.pl wprowadziła nowe, szybsze rozwiązania, takie jak PayU i BLIK. Dzięki nim klienci dosłownie w kilkanaście (a czasami kilka) sekund mogą dokonać płatności za wybrane produkty.

Wszystkie te rozwiązania mają jeden określony cel: budować komfortowe środowisko bezpiecznych zakupów w sieci. Zakupów szybkich, bezproblemowych, skonfigurowanych w oparciu o potrzeby klientów. Takie założenia przekładają się na większą konwersję, mniejszy odsetek przerwanych zakupów i rosnącą satysfakcję, zarówno po stronie kupującego, jak i sprzedawcy.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0