Dlaczego mój produkt jest niedostępny?

Produkty w serwisie arena.pl muszą spełniać szereg warunków, aby były dostępne dla kupujących. Jeżeli Twój produkt jest niedostępny, sprawdź czy:

 

- Twój sklep został aktywowany przez obsługę serwisu (jak aktywować sklep?),

- produkt ma zdefiniowaną kategorię, 

- produkt ma przypisane metody dostawy,

- produkt ma co najmniej 1 sztukę w stanie magazynowym,

- czas wysyłki produktu (dostępność) wynosi 1-28 dni. Ustawienia "niedostępny" lub 99 dni powodują wyłączenie produktu,

- produkt zawiera co najmniej 1 zdjęcie,

- produkt ma status "aktywny",

- oferta nie została wyłączona przez obsługę serwisu ze względu na naruszenia regulaminu,

- produkt nie został oznaczony jako nieaktualny poprzez integrację API, np. moduł do sklepu internetowego (metoda /api/v4/products/deactivate/ID)

 

Zmiany wprowadzone w produktach są zazwyczaj widoczne w serwisie w ciągu kilku minut. W przypadku wyników wyszukiwania może to trwać dłużej.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 5