Produkty w serwisie arena.pl muszą spełniać szereg warunków, aby były dostępne dla kupujących. Jeżeli Twój produkt jest niedostępny, sprawdź czy:
- Twój sklep został aktywowany przez obsługę serwisu (jak aktywować sklep?),
- produkt ma zdefiniowaną kategorię,
- produkt ma przypisane metody dostawy,
- produkt ma co najmniej 1 sztukę w stanie magazynowym,
- czas wysyłki produktu (dostępność) wynosi od 24 h do 28 dni. Ustawienia "niedostępny" lub 99 dni powodują wyłączenie produktu,
- produkt zawiera co najmniej 1 zdjęcie,
- produkt ma status "aktywny",
- oferta nie została wyłączona przez obsługę serwisu ze względu na naruszenia regulaminu,
- produkt nie został oznaczony jako stary poprzez integrację API, np. moduł do sklepu internetowego (metoda /api/v4/products/deactivate/timestamp lub skutek uboczny metody PATCH /api/v4/products/bySellerProductId/Id)
Zmiany wprowadzone w produktach są zazwyczaj widoczne w serwisie w ciągu kilku minut. W przypadku wyników wyszukiwania może to trwać dłużej.