Obowiązki Kupującego

Kontakt ze Sprzedającymi

Korespondencja Kupującego ze Sprzedającym powinna dotyczyć zakresu prowadzonej działalności na platformie arena.pl. Niedozwolone jest wysyłanie wiadomości ze spamem. Do spamu zalicza się zarówno seryjne wiadomości o charakterze reklamowym, niechciane wiadomości z treściami niekomercyjnymi, takimi jak łańcuszki czy różnego rodzaju apele organizacji prospołecznych i charytatywnych. Kupujący powinien kontaktować się ze Sprzedającym, wyłącznie w związku z asortymentem Sprzedawcy oraz realizowanymi usługami, przestrzegając podstawowych zasad i kultury komunikacji.

Nie należy również kontaktować się ze Sprzedawcą w celu umówienia zakupu poza platformą arena.pl, gdyż przy  takim rodzaj zakupu, arena.pl nie gwarantuje bezpieczeństwa zakupu, ani nie wspiera użytkownika w procesie dochodzenia jego praw konsumenckich.

Więcej informacji na ten temat, znajduje się w artykule Kontakt ze Sprzedającym.

Realizacja zamówień

Klikając przycisk Kupuję i płacę znajdujący się w ostatnim kroku Koszyka, Kupujący zawiera umowę sprzedaży. Od tego momentu prawnie jest zobowiązany do zapłaty Sprzedającemu za zamówiony towar. Kupujący powinien dokładnie rozważyć zakup, uprzednio zapoznając się z opisem produktu oraz warunkami gwarancji, zwrotów, reklamacji i odstąpienia od umowy, a także oceną Sprzedającego.

W przypadku, gdy Kupujący wybrał opcję Płatność przy Odbiorze, zobowiązuje się do odbioru paczki w ustalonym przez dostawcę terminie oraz uiszczenia ustalonej zapłaty. Jeśli Kupujący ma zastrzeżenia dotyczące towaru, który otrzymał od Sprzedającego, może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, prawa do zwrotu lub reklamacji.

 

Konsekwencje za złamanie zasad platformy

Jeśli zaistnieje sytuacja, w której Kupujący dopuści się naruszeń regulaminu arena.pl, Administrator arena.pl może zablokować konto Użytkownika, mając na względzie dobro społeczności Użytkowników platformy oraz bezpieczeństwo serwisu. O zaistniałej sytuacji Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną.