Czekam już bardzo długo na dostarczenie zakupionego towaru. Co zrobić, gdy Sprzedający nie dostarczył produktu w deklarowanym przez siebie terminie?

Obserwuj

Jeśli oferta dotyczy towaru konsumpcyjnego, to Sprzedający powinien dostarczyć produkt bezzwłocznie, nie później jednak, niż 30 dni od momentu zawarcia umowy. Jednocześnie dopuszcza się, aby Sprzedający i Kupujący ustalili inny, dłuższy termin dostawy. Takie ustalania muszą być jednak dokonane w chwili dokonania transakcji i nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, przez co rozumie się zakończenie aukcji lub przyjęcie zamówienia. 

Zawsze warto skontaktować się z Sprzedającym i zorientować się, z czego może wynikać opóźnienie w przesyłce oraz w jaki sposób można ją przyspieszyć. W razie braku kontaktu ze Sprzedającym, należy szczegółowo opisać problem oraz wysłać wiadomość do zespołu arena.pl za pomocą formularza kontaktowego.