Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na e-mail

W serwisie arena.pl po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail zawierający potwierdzenie zamówienia, w którym znajdują się szczegóły zawartej transakcji. Jeżeli nie otrzymałeś takiego e-maila, może to wynikać z kilku powodów:

  • e-mail został uznany za SPAM i znajduje się w odpowiednim folderze skrzynki odbiorczej,
  • podczas zakupu jako użytkownik niezarejestrowany adres e-mail nie został prawidłowo wpisany, np. znalazła się w nim tzw. literówka,
  • podany adres e-mail znajduje się na liście zablokowanych domen,
  • wystąpił problem techniczny,
  • w przypadku niektórych skrzynek pocztowych e-mail może dotrzeć z opóźnieniem. 

W sytuacji, w której nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji lub zakupu, skontaktuj się z Działem Wsparcia Serwisu arena.pl poprzez formularz kontaktowy, a udzielimy odpowiedzi na Twoje pytania.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 74 z 127