W serwisie arena.pl po złożeniu zamówienia wysyłany jest automatyczny e-mail zawierający potwierdzenie zamówienia, w którym znajdują się szczegóły zawartej transakcji. Jeżeli nie otrzymałeś takiego e-maila, może to wynikać z kilku powodów:
- e-mail został uznany za SPAM i znajduje się w odpowiednim folderze skrzynki odbiorczej,
- podczas zakupu jako użytkownik niezarejestrowany adres e-mail nie został prawidłowo wpisany, np. znalazła się w nim literówka,
- podany adres e-mail znajduje się na liście zablokowanych domen,
- wystąpił problem techniczny,
- w przypadku niektórych skrzynek pocztowych e-mail może dotrzeć z opóźnieniem.
W sytuacji, w której nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji lub zakupu, skontaktuj się z Działem Wsparcia Serwisu arena.pl poprzez formularz kontaktowy, a udzielimy odpowiedzi na Twoje pytania.