Moje konto w arena.pl

Do widoku Mój profil mają dostęp, tylko zalogowani Użytkownicy.

moje_konto.png

Mój profil

  • W zakładce Mój Profil dostępne są podstawowe informacje o koncie użytkownika oraz możliwość zmiany hasła. 

        

Możesz również połączyć swoje konto z Facebookiem - dzięki temu logowanie będzie dostępne za pomocą jednego kliknięcia, bez potrzeby wpisywania hasła.

2018-01-26_1051.png

2018-01-26_1053.png

 

Możesz także zmienić lub dodać swój awatar.

     

 

Moje zamówienia

W zakładce Moje zamówienia znajdziesz listę dokonanych zakupów oraz informacje o szczegółach: Nr zamówienia, Cena łącznie, Sprzedający, Produkty, Status płatności. 

Jeśli połączenie z internetem zostało przerwane, bądź pomyłkowo zostało zamknięte okno z płatnością, wówczas status płatności zostanie oznaczony jako "Oczekująca". W celu ponownego opłacenia transakcji, należy kliknąć przycisk: "Ponów płatność". 

 

Po kliknięciu w numer zamówienia zostaniesz przekierowany do szczegółowego widoku zamówienia.

Adresy dostawy

Tutaj możesz wprowadzić adres lub kilka adresów, na które chcesz otrzymywać swoje zamówienia. Adres dostawy można edytować lub dodać kolejny. 

  • Aby dodać nowe dane wybierz przycisk +dodaj, a następnie uzupełnij wymagane pola.
  • Aby zmienić zapisany adres, wybierz Edycja, a następnie wprowadź poprawne dane oraz kliknij przycisk Zapisz.

Dane do faktury

W tym widoku możesz wprowadzić dane do faktury, takie jak: nazwa firmy, NIP, Ulica, Kod Pocztowy oraz Miasto. Skorzystasz z nich podczas zakupu produktu. W ramach jednego konta można dodać wiele danych do faktur.

  • Aby dodać nowe dane należy wybierz przycisk +utwórz, a następnie uzupełnij wymagane pola.

  • Aby zmienić zapisane dane, wybierz Edycja, a następnie wprowadź aktualne dane i kliknij przycisk Zapisz.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 1