Do widoku Mój profil mają dostęp, tylko zalogowani Użytkownicy.
Mój profil
- W zakładce Mój Profil dostępne są podstawowe informacje o koncie użytkownika oraz możliwość zmiany hasła.
Moje zamówienia
W zakładce Moje zamówienia znajdziesz listę dokonanych zakupów oraz informacje o szczegółach: Nr zamówienia, Cena łącznie, Sprzedający, Produkty, Status płatności.
Jeśli połączenie z Internetem zostało przerwane, bądź pomyłkowo zostało zamknięte okno z płatnością, wówczas status płatności zostanie oznaczony jako "Oczekująca". W celu ponownego opłacenia transakcji, należy kliknąć przycisk: "Ponów płatność".
Po kliknięciu w numer zamówienia zostaniesz przekierowany do szczegółowego widoku zamówienia.
Adresy dostawy
Tutaj możesz wprowadzić adres lub kilka adresów, na które chcesz otrzymywać swoje zamówienia. Adres dostawy można edytować lub dodać kolejny.
- Aby dodać nowe dane wybierz przycisk +dodaj, a następnie uzupełnij wymagane pola.
- Aby zmienić zapisany adres, wybierz Edycja, a następnie wprowadź poprawne dane oraz kliknij przycisk Zapisz.
Dane do faktury
W tym widoku możesz wprowadzić dane do faktury, takie jak: nazwa firmy, NIP, Ulica, Kod Pocztowy oraz Miasto. Skorzystasz z nich podczas zakupu produktu. W ramach jednego konta można dodać wiele danych do faktur.
- Aby dodać nowe dane należy wybierz przycisk +utwórz, a następnie uzupełnij wymagane pola.
- Aby zmienić zapisane dane, wybierz Edycja, a następnie wprowadź aktualne dane i kliknij przycisk Zapisz.