Moduł umożliwia pobieranie zamówień i synchronizację z Arena.pl do managera zamówień BaseLinker.
Integracja wykorzystuje API Arena.pl. Przed skorzystaniem z integracji, należy pobrać login i klucz API na stronie: https://arena.pl/panel_sprzedawcy/api
Integracja z Baselinkerem pozwala na:
- wystawianie oferty na Arena.pl na podstawie produktów z magazynu sklepu
lub magazynu BaseLinkera,
- sprawne zarządzanie ofertami Arena.pl,
- synchronizację stanów w ofertach zgodnie z magazynem,
- przekazywanie zamówienia z Arena.pl do sklepu internetowego.
Instrukcja obsługi modułu
Opcje są dostępne z poziomu menu głównego BaseLinkera i widoczne są po uruchomieniu modułu Arena.pl w dziale "Moduły i wtyczki".
- Aby uruchomić moduł Arena.pl należy przejść do zakładki ,,Moduły i wtyczki”.
- Następnie należy zaznaczyć opcję włączona przy wtyczce Arena.pl – synchronizacja ilości na aukcjach.
3. Aby skonfigurować Synchronizację ilości na aukcjach ustaw ,,Stan zerowy”, ,,Mniejsza ilość”, ,,Większa ilość”, ,,Dzienny limit kończonych aukcji”, ,,Maksymalna ilość” - moduł aktualizuje ilość dostępną na aukcjach zgodnie ze stanem magazynowym.
- Następnie należy dodać dane dotyczące konta arena.pl, z którego będą pobierane zamówienia do managera zamówień BaseLinker. Aby tego dokonać, trzeba kliknąć na Konta Arena.pl > Dodaj nowe konto.
5. Należy uzupełnić dane sklepu Nazwa konta (dowolna). Login sklepu oraz klucz API, które można pobrać z Panelu sprzedawcy na Arena.pl, zakładki Ustawienia sklepu -> API. https://arena.pl/panel_sprzedawcy/api
6. Przechodzimy do zakładki Statusy zamówień, w której każda zmiana statusów w BaseLinkerze zmieni status zamówienia w serwisie Arena.pl.
7. Od momentu zapisania ustawień konta wraz z wybraną opcją “Tak” przy automatycznym pobieraniu zamówień, wtyczka samoczynnie będzie pobierać zamówienia co 60 minut. W innym wypadku można posłużyć się ręcznym wywołaniem pobierania poprzez naciśnięcie przycisku Pobierz zamówienia. Istnieje możliwość trzykrotnego wywołania pobierania w ciągu jednej godziny.
8. Dane dotyczące automatycznych i ręcznych pobrań zamówień można znaleźć w ustawieniach konta, zakładce Log. Wtyczka pobiera zamówienia jednokrotnie z ostatnich 24 godzin.
9. Można skonfigurować Ustawienia wystawiania i wybrać ,,Domyślna kategoria”, ,,Domyślny cennik dostawy”, ,,Domyślny szablon oferty”.
- W zakładce Zamówienia ustawiamy ,,Domyślną stawkę VAT”, ,,Status zamówienia”, ,,Pobieraj zamówienia”, ,,Przekazuj numer nadania”, ,,Przekazuj zamówienie do sklepu”.
Zamówienia pobierane są do systemu, co godzinę i oznaczone są specjalną ikoną w managerze zamówień.