Przelewy24.pl
W momencie pozytywnej weryfikacji konta Sprzedawcy na platformie arena.pl, Sprzedawca otrzyma dwa e-maile:
- e-mail z linkiem weryfikacyjnym z arena.pl;
- e-mail z firmy Przelewy24.pl z indywidualnym numerem ID.
Konfigurację utworzonego subkonta w Przelewy24.pl należy wykonać logując się na stronie:
W celu dopełnienia formalności związanych z firmą Przelewy24.pl Sprzedający powinien przesłać stosowne dokumenty oraz wykonać przelew weryfikacyjny na kwotę 1,50 zł. Wpłacona kwota zostanie zwrócona na rachunek firmowy Sprzedawcy.
Weryfikacja konta bankowego:
Po zalogowaniu się do Panelu w Przelewy24.pl, Sprzedawca powinien przejść do zakładki Moje Konto, wybrać "Szczegóły umowy", a następnie opcję "Weryfikacja konta bankowego”, a następnie "zapłać on-line”.
Weryfikacja danych w serwisie Przelewy24.pl
W celu przesłania odpowiednich dokumentów do weryfikacji, Sprzedawca powinien skontaktować się telefonicznie bądź e-mailowo z serwisem Przelewy24.pl:
- Telefon: +48 61 64 293 46
- E-mail: partner@przelewy24.pl
Stosowne dokumenty można załączyć na stronie:
Sprzedający powinien także uzupełnić dane firmy oraz dane osób reprezentujących Sprzedawcę. W tym celu należy wejść na: Moje Konto/ Moje dane oraz Moje Konto / Użytkownicy.
Zapomniałem hasła:
W przypadku zagubienia hasła należy wybrać czerwony napis "Odzyskaj hasło” i postępować zgodnie z instrukcjami przesłanymi na e-maila podanego w trakcie rejestracji na portalu arena.pl.
Nie posiadam maila z firmy Przelewy24.pl z indywidualnym numerem ID:
W przypadku zagubienia maila rejestracyjnego z indywidualnym numerem ID Sprzedawcy wysłanego z portalu Przelewy24.pl prosimy o kontakt na e-mail: pomoc@arena.pl lub skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego na stronie arena.pl: http://pomoc.arena.pl/hc/pl/requests/new.
Wypłata środków z serwisu Przelewy24.pl:
Sprzedawca ma możliwość skorzystania z dwóch opcji wypłacania środków z subkonta Przelewy24.pl na własny rachunek bankowy. Domyślnie przelewy są wysyłane po zgromadzeniu na subkoncie Sprzedawcy kwoty 1000,00 zł. Wartość tą można zmienić z poziomu panelu administracyjnego.
Aby wybrać inną metodę przekazywania pieniędzy na rachunek firmowy Sprzedającego należy zalogować się do systemu Przelewy24.pl, następnie przejść do zakładki Wypłaty/Zleć wypłatę.
Na tej podstronie dostępne są następujące warianty wypłat:
- Wariant czasowy - Przelew terminowy pozwala na wypłaty środków z subkonta Sprzedawcy na Przelewy24.pl w określonym czasie, np. codziennie, raz w tygodniu, w dni robocze, raz w miesiącu. Niezależnie od zgromadzonych na subkoncie Przelewy24.pl środków przelew zostanie wygenerowany we wskazanym przez Sprzedawcę dniu.
- Wariant kwotowy - Przelew na konto firmowe Sprzedawcy wykonywany automatycznie po zgromadzeniu określonych środków. W wariancie tym Sprzedawca sam ustala sumę wpłat, po przekroczeniu której serwis Przelewy.24.pl będzie przelewał pieniądze na rachunek firmowy (min. 3,50 zł, maks. 1000,00 zł).